Novinky

- 25.12.2024 Svéradice - myslivci

- 25.01.2025 Oselce - hasičský ples

- 03.05.2025 Dlouhá Ves - pouťová

Pro aktualizaci sledujte tento web.

Ze života kapely

Datum 12.1.2017 verze 1.0

30.12. Zavlekov - myslivecký ples začínal slavnostní fanfárou, kterou obstarali 3 mladí muzikanti, a kterou v průběha večera ještě několikrát zopakovali. Dominantou byla, jako tradičně, tombola. První tři místa byl divočák a i ostatní hromada cen byla "masitá". Losování bylo opět hodně veselé a s ohledem na množství cen, musel vyhrát snad každý něco. U našeho stolu to, na rozdíl od předchozích let, dopadlo hodně střízlivě. Nálada byla i díky datumu hodně veselá, a když jsme se na Silvestra ráno loučili bylo jasné, že někteří budou mít problém neprospat celý den. Tak zase za rok.

25.12. Horažďovice - ples fotbalistů z Hradešic měl jako tradičně vánoční atmosféru. Hráli jsme po relativně dlouhé pauze, a o to více jsme si to užili. Kulturní dům potěšil novou rampou a tak i stěhování zvukové aparatury proběhlo tentokráte s menší fyzickou zátěží než jindy. Škoda, že jsme se toho nedočkali dříve, je to obrovská úleva. Samotný ples překvapil netradiční tombolou, kdy jste mohli vyhrát například hromadu sena (Barunka).

13.8. Horažďovice - pouťová se stala vrcholem léta. Hráli jsme, jako tradičně na nádvoří zámku a atmosfera večera byla fantastická. Sešlo se neuvěřitelné množství lidí a díky chytré politice pořadatele, který nevybíral vstupné, byla hlava na hlavě. Potkali jsme se s řadou kamarádů a společně zavzpomínali na naše první vystoupení na tomto místě od kterého uběhlo neuvěřitelných 34 let. Nepršelo, bylo teplo a lidi se bavili, zpívali, tancovali a užívali si krásnou prázninovou noc. Tak zase za rok na stejném místě.

6.8. Hradešice - pouťová v samém centru obce. Jako každý rok předcházelo divadelní představení místních ochotníků, které bylo hodně aktuální a návštěvníci se opravdu bavili. Také v tomto případě blahopřejeme k úžasnému představení. Naše produkce začala hned poté a hráli jsme jako o život. Tentokráte nepršelo a návštěvníků bylo hodně. Přišla i spousta kamarádů a večer příjemně utekl. Končili jsme za svítání a domů se nikomu nechtělo. Byla to fajn zábava.

30.7. Břežany - pouťová v areálu lesního divadla. Návštěvníci se scházeli hodně pomalu, ale nakonec přišli a dobře se bavili. Den předem jsme se byli podívat na divadelní představení místních ochotníků. Hráli na stejném místě, a představení se těšilo velké návštěvnosti a byla to veliká legrace. Ochotníkům blahopřejeme k úžasnému představení. Moc nás to bavilo a určitě přijdeme znovu. Letní večer neměl chybu. V samotném závěru přišel opět déšť, ale netrval dlouho a bylo kam se schovat. Pálivá klobása se u některých hudebníků nesetkala s pochopením byla hodně "čipoš", ale mě chutnala.

23.7 Malý Bor - super pouťová zábava. Hráli jsme venku v areálu Korbel a dorazilo cca 250 lidí. V půl desáté začalo pršet, a k našemu velkému překvapení a také díky venkovní teplotě, která byla nad 20 stupňů to návštěvníky neodradilo. Je fajn, že v současnosti jsou pořadatelé připraveni na "mokrou" variantu a kapela a místa na sezení jsou zastřešena. Taneční plocha zastřešena nebyla a tanec v dešti si hodně návštěvníků moc užívalo. Po několika minutách vypadaly přítomné tanečnice každá jako by soutěžila o miss pokré tričko a tak to byla podívaná i pro kapelu. Ještě bych rád vzpomenul na večeři, která byla opravdu luxusní a moc za ni děkujeme.

25.6. Pačejov - závěr pivních slavností. Opět venkovní zábava, v areálu hřiště. Začali jsme za velkého vedra, ale před západem slunce přišla bouřka, která vytrvala až do konce zábavy. Voda se valila nepřetržitě dvě hodiny a stánky s občerstvením postupně mizely. Počasí se opravdu vyřádilo. Všichni čerti se ženili, lidi ale zůstali a díky krytému parketu mohli tancovat bez omezení. Naše vystoupení se líbilo. Nálada byla skvělá a k večeři klobása s pivem, také neměla chybu. Rád bych pochválil pořadatele Honzu V. za úžasnou organizaci a děkujeme také Tomášovi C. za pěkné fotky.

18.6. Hradešice - taneční zábava pořádaná kopálisty. První venkovní zábava v roce, na hřišti, byla super. Nepršelo a místní oddíl kopané slavil konec sezóny (dokopná). Pod širým nebem se nic neschová a je slyšet každý tón a tedy úplně všechno a to mám opravdu rád. Hned je poznat kdo necvičil. Opět jsme nehráli v plné sestavě. Jarda doprovázel ratolesti Franka Zappy, a přidal se k nám až o půlnoci, kdy dorazil z Prahy. Hrajeme tuto akci už po několikáté a místní jsou moc fajn. Večeře byla super, grilované maso a klobása, mňam mňam. V Hradešicích budeme hrát ještě poťovou a moc se těšíme na divadelní představení místních ochotníků.

23.4. Třebomyslice - taneční zábava oddílu ženské kopané s názvem Andělky. Po několika dlouhých letech opět v Třebomyslicích. Moc pěkná zábava, s půlnočním překvapením. Začátek byl trochu nervózní protože Bára dala přednost Chinaski, které vystupovali v Plzni a nestihla začátek. Dorazila něco po desáté, kdy už byla nálada v plném proudu. Měli jsme radost, že si můžeme zahrát v plné sestavě a energie opravdu stříkala z pódia plným proudem. Fotbalistky se bavily skvěle a byla to opravdu vysportovaná těla. K večeři guláš a spousty jednohubek. Přejeme hodně sportovních úspěchů !

13.2. Velenovy - hasičský ples. V hospodě u Stupků byla, jako každý rok, výborná nálada a pohoda. Jarda dal přednost koncertu v Irsku, a tak nás bylo 5. Tombola vcelku obstojná, kvalitní ceny vyhrála Barunka. Už se těším na divočáka na zelenině. Když už jsme u toho žvance, tak nemohu zapomenout na výbornou vepřovou se zelím, kterou nám k večeři přichystala paní Růžena. Byl to úžasný zážitek. Moc děkujeme.

30.1. Oselce - hasičský ples. Opět jsme vystupovali v plné sestavě. Přišlo nejvíce lidí za posledních pět let, co tam hrajeme. Hrát pro plný sál je vždy úžasný zážitek. Vrcholem večera byla opět tombola. Vyhrál jsem dvě kozy, a to, že nejde o živé zástupce zvířecí říše, ale o stavební pomůcku, jsem zjistil, až při vyzvedávání výhry. K večeři byl řízek s bramborem. Moc pěkný ples.

23.1. Zavlekov - hasičský ples poprvé v roce jsme hráli v plné sestavě. Jarda byl měsíc v Japonsku s FOKem a tak jsme si opět zahráli Karvinou a další pecky. Účast byla trochu horší, ale i přesto byla dobrá nálada cítit ze všech stran. Chlap v uniformě vypadá dobře, natož pak ženská, škoda že jen jedna, za to však pořádná !!!. Hasiče všichni potřebujeme a velice si jejich práce vážíme. K večeři byl řízek z krůtího masa a byl křehkost sama.

16.1. Týnec - je až k neuvěření, kde se v tak malé vesničce bere tolik lidí. Hráli jsme tam podruhé a opět bylo narváno. Atmosféra úžasně příjemná. S prvními tóny vyběhli první tanečníci na parket a to se opakovalo celý večer. O zpestření se postaral místní taneční soubor, kde byl pro nás muzikanty, moc pěkný pohled především na jeho ženskou část. Tombola opět nezklamala a tentokráte jsme si odvezli domácí tlačenku, jitrnice ale i čistící prostředky. Musím ještě vypíchnout skvělou večeři. Moc děkujeme.

09.01. Zavlekov - myslivecký ples byl tentokráte bez slavnostního nástupu, ale na dobré náladě to nikomu neubralo. Dominantou byla opět tombola a přiznávám, že, co se týče množství cen, zcela unikátní. Losování hlavních cen zabralo skoro hodinu a těšilo se obrovskému zájmu. Prvními třemi cenami byl divočák. Loni tuto atrakci zcela ovládla naše kapela, bubeník vyhrál hlavní cenu, tedy divočáka. Je jasné, že ani letos jsme nemohli nechat nákup lístků do tomboly bez povšimnutí. Políčeno jsme měli, ale štěstěna - Fortuna se k nám tentokrát přiklonila "pouze" u výher v nižším pořadí. I tak jsem následující den večeřel bůček z divočáka a ve středu budeme mít srnčí guláš.

25.12. Horažďovice - tradiční ples sportovců z Hradešic voněl jako vždy vánoční atmosférou. Sešlo se přibližně dvě stovky tanečníků a přišlo nás pozdravit i pár kamarádů (zdravíme Jirku a Janu). K plesové sezoně patří tombola a ani tentokrát nezklamala. Muzikanti nezůstali pozadu a odvezli jsme si moc pěkné ceny.

15.8. Horažďovice - poslední pouťová taneční zábava sezony se povedla. Přišlo vejvíce lidí za posledních 15 let, co tuto akci hrajeme. Návštěvníci vytvořili krásnou kulisu a nezastavil je ani osvěžující půlnoční deštík. Moc děkujeme za příjemnou atmosferu ! Tak zase za rok na stejném místě.

8.8. Hradešice - poťová zábava začala jako tradičně divadelním představením místních ochotníků. Byla to veliká legrace a celá vesnice řičela smíchy stejně jako členové kapely. Následovalo naše vystoupení, které jsme odehráli s velikou chutí. Počasí bylo úžasné a vydrželi jsme v tričkách až do ranních hodin a to se nestává často. Jen více takových akcí.

27.7. Břežany - pouťová zábava, která je v nádherném prostředí venkovního divadla na kraji lesa. Návštěvnost i díky počasí byla opravdu hodně slušná a lidi se výborně bavili. Kulisy divadla dodávají celému areálu úžasnou atmosféru. Hráli jsme jako o život a lidi to dokázali ocenit. Přišlo se podívat i hodně známých v četně potomků našeho bývalého člena J.Sedláka, který již není mezi námi. "Honzo, vzpomínáme na Tebe a věříme, že jsi nás slyšel, protože jsme hráli opravdu nahlas !"

27.6. Petrovice - pouťová taneční zábava se opravdu povedla. Byla teplá noc a lidi to vylákalo z domovů. Přišlo si nás poslechnout i několik hodně starých kamarádů a kamarádek a atmosféra byla moc fajn. Hráli jsme jako o život a lidi to dokázali ocenit. Děkujeme Vám ! K večeři jsme dostali obložené talíře. Tak zase někdy v Petrovicích.

13.6. Hradešice - dokopná místních kopálistů se konala jako tradičně na hřišti. Stage obstaral přívěs kamionu. Návštěva byla větší než v loňském roce a počasí se překonalo. Až do rána, jen v krátkém rukávu a šortkách, vydržela většina účastníků. K večeři byla klobása, která chutnala znamenitě. Letní zábava pod širým nebem je vždy úžasný zážitek. Vždycky si vzpomenu na legendární Benátské noci pořádané v osmdesátých létech v Pačejově.

16.5. Velenovy - pouťová zábava, která je jednou z prvních v roce. Sešla se docela slušná společnost, která se dokázala bavit dlouho do ranních hodin. K večeři byla klasika vepřo-knedlo-zelo a tradičně nemělo chybu. Paní Stupková je kouzelnice a její zelíčko je nepřekonatelné. Moc jsme si pochutnali.

25.04. Pačejov - Junáci slavili 70.výročí založení a oslavy proběhly ve velkém stylu. Sešlo se hodně pamětníků a bylo si o čem povídat. Slavnostní schůze začala odpoledne za doprovodu junácké hymny. Naše kapela přišla na řadu po ukončení oficiálního programu. Stoly se prohýbaly jídlem a bylo znát, že organizace i v této části programu byla na úrovni. Junáci se pomalu rozehřívali a závěrečné sólo old skautů nemělo chybu. Přejeme dalších úspěšných 70.let oddílu Jestřáb v Pačejově.

23.02. Praha - vystoupení Báry Hosnedlové se skupinou CHINASKI na křtu jejich vinylové verze desky Rockfield. Událo se to v klubu RETRO a kmotrem byl Petr Janda. Byl to úžasný koncert a Báře to zpívalo opravdu krásně. Zazpívala si vokály i v další písničce. Že by náznak hlubší spolupráce ? Nechme se překvapit, ale znělo to opravdu dobře a byla to i pastva pro oči.

21.02. Sušice - hasičský ples. Byl to náš poslední ples v plesové sezóně a tak jsme si to patřičně užili. Návštěvnost byla opravdu dobrá a přišlo se podívat i několik hodně starých kamarádů (zdravíme Honzu). Hráli jsme do ranních hodin a lidi se bavili. Sušice je pro nás srdeční záležitost i proto, že se tady většina členů kapely narodila. Tak zase někdy ...

14.02. Petrovice u Sušice - maškarní ples. Z počátku jsme byli v přesile, ale postupně se sál zaplnil maskama všeho druhu. Za povšimnutí stály jeptišky, které nestydatě vystrkovaly nohy oblečené v síťovaných silonkách a působily opravdu rajcovně. Také kostým barmanek se hodně povedl. Měly krásně průhledná křidélka a tykadla na hlavě vás pohybem lakala k baru. K večeři jsme dostali guláš a nechutnal vůbec špatně. Tak tedy 29.6. opět v Petrovicích na pouťové.

31.01. Oselce - opět hasičský ples. V sále byla spousta známých a atmosféra neměla chybu. Moc legrace jsme si užili při vyhlašování tomboly, kdy moderátor-hasič záměrně pozměňoval vytažené lístky. Podezíráme ho z toho, že to nebyl záměr a že měl už opravdu "naváto". Večeře - kuřecí řízek s bramborovým salátem. Když jsme složili aparát, přišlo pozvání na polévku. Úžasná hovězí polévka s játrovými knedlíčky prostě potěší a spokojenost pořadatele, který nás pozval, také.

24.01. Velenovy - tradiční hašičský ples byl obohacen i účastí místních hasiček, tedy členek něžného pohlaví, které pomohly vytvořit skvělou atmosféru. Bylo jich kolem deseti a skvělé bylo pozorovat, jak se vždy v celé skupince odebraly na panáky. Z doslechu (členové kapely, kteří také "panákovali", vyprávěli) víme, že si vždy objednaly celou láhev destilátu, kterou spořádaly v rámci každého kola a přestávky. Po několika kolech způsobily, že došla většina známých značek (Slivovice, Meruňkovice, Becherovka, ...). Po půlnoci už zbyla jen hopsinka a Fernet. Lidí bylo hodně a skvěle se bavili. Večeře - tradiční knedlo, zelo, vepřo opět nezklamala a část muzikantů si odvážela i utopence místní výroby. Už se těšíme na pouťovou.

17.01. Týnec - neuvěřitelný ples. Vesnice co by kamenem dohodil od Horažďovic, vlastní úžasný sál, kde jsme hráli poprvé. Účast byla opravdu hodně slušná. V sále nezůstala ani jedna židle volná. Množství lidí dokresluje fakt, že když jsme hráli a byli na pódiu, naše židle obsadili stojící návštěvníci. Večeře proběhla v soukromí kuchyně a paní majitelka nám vyprávěla historky z dávné minulosti, kdy pořádali několik zábav ročně. Guláš neměl chybu a my jsme ve hraní pokračovali až do půl čtvrté. Moc pěkná zábava. Tak zase za rok ?

9.1. Strakonice - maturitní ples. Hráli jsme v kuse 2 hodiny a nemělo to chybu. Škoda jen, že akustika již letitého kulturáku nedovoluje optimální reprodukci. Ples se opravdu povedl a rovněž doplňkový program se nám hodně zamlouval. Končili jsme o půlnoci a následovala reprodukovaná hudba. Děvčatům to slušelo a bylo na co koukat.

27.12 Zavlekov - myslivecký ples. Venku byla vánice, ale uvnitř sálu to jen šumělo. Tahákem plesu nebyla naše kapela, ale tombola. Cen bylo tolik, že vylosování zabralo téměř hodinu. Hlavní cenu, divoké prase, vyhrál náš bubeník a to nám hodně zlepšilo náladu. Viróza kapelu stále ještě neopustila a tak byl konec plesu přivítán s velkou úlevou. Bohužel někteří členové kapely (jmenovitě Jarda) se rozhodli skládání aparatury zcela vypustit a to rozhodně kolegiální nebylo. K večeři byl řízek a byl moc dobrý. Osvětlení sálu pomocí úsporných žárovek způsobilo, že většina lidí v sále měla oči jako angorák.

25.12 Horažďovice - moc pěkný ples. Sportovci z Hradešic si to hodně užívali. Kapela byla z části paralizována virózou a dohrávala s vypětím všech sil. K večeři byla tlačenka a chutnala výborně.

21.12 Praha Lucerna music bar, poslední vystoupení v roce 2014 skupiny Chinaski, kde Bára vystupovala jako host. Ve vzduchu byla cítit vánoční atmosféra a koncert se velice povedl. Bára zpívala jako o život a sklidila bouřlivý potlesk. Potěšující bylo, že část publika zpívala text spolu s interprety a nebyla to malá část. Pro Báru to byl jednoznačně vrchol roku 2014 a přejeme jí, aby v nastoleném tempu pokračovala i v příštím roce.

7.-8.12 Praha Lucerna music bar, úžasné vystoupení Báry se skupinou Chinaski. Byli jsme tam a zcela propadli atmosféře a výkonu, který kapela předvedla. Je úžasné, když se povede kapele dostat pod kůži tolika fanouškům s výhradně vlastní tvorbou. Celý sál i přilehlá podloubí zpívala písničky kapely. Slovenský klín, který Bára zpívala spolu s Michalem měl úspěch a Báře nikdo nevěřil, že její rodné město je Praha a né Blava. Bylo vidět i slyšet, že si vystoupení moc užívá a publikum to náležitě ocenilo velkým potleskem.

15.11. Klatovy - maturitní ples "zdrávky". Koncentrace krásných mladých žen na metr čtverečný byla neuvěřitelná. Všem to moc slušelo a pro nás stárnoucí muzikanty (promiň Barunko) asi neexistuje lepší kšeft. Začali jsme trochu nervózně, protože soustředit se bylo opravdu hodně těžké. Hráli jsme jako o život v dlouhých blocích a večer utekl jako voda. Barča si zaslouží za svůj výkon velkou pochvalu.

24.10. Hard Rock Cafe Praha - Vystoupení Báry Hosnedlové na křtu nové desky skupiny Chinaski v duetu s Michalem Malátným. Atmosféra ve vyprodaném klubu byla úžasná a Báře to moc dobře zpívalo a taky jí to hodně slušelo. Píseň Slovenský klín složil František Táborký na text Pavla Grohmana a moc se povedla. Bára zpívá ve slovenštině a pomalu se z ní stává specialistka na tento jazyk. Připravujeme videozáznam z vystoupení. Z Báry se nám rychle stala žádaná zpěvačka. Velká gratulace Báro !!!

18.9. Radio City - vystoupení Báry Hosnedlové s kapelou O5 a Radeček v pořadu CITY LIVE. Odkaz vlevo dole. Šumperská kapela celých devět týdnů ovládala čelo hitparády radia City s hitem Vloupám se. Gratulujeme Báro !!!

6.9. Čestice - konopnická taneční zábava. Začali jsme už v 18 hodin a přivítal nás plný sál lidí, převážně krojovaných žen a dívek. Program běžel již odpoledne a na nás bylo pobavit účastníky oslav v podvečer. Část publika byla již z odpoledního programu příjemně upravena a tak se zábava rozproudila hned naplno. Určitě je potřeba připomenout vystoupení třech harmonikářů, kteří hráli opravdu neskutečně. Rovněž musím vzpomenout na vystoupení dudáka z Anglie. Zvuk, který produkoval, byl hodně slyšet. Jak šel večer, tak se postupně návštěvníci vytráceli do svých domovů a přes půlnoc vydržela už jen omladina. K večeři jsme dostali úžasný guláš a na cestu koláč a cukroví. Moc fajn lidi.

16.8. Horažďovice - pouťová taneční zábava. Už tradičně jsme měli tu čest hrát na zámku v Horažďovicích. Byl to moc úžasný večer, přišlo hodně lidí a počasí bylo také na naší straně. Jako každý rok i letos o sobě dalo vědět hodně známých a kamarádů. Jsme většinově absolventi místní základní školy, a je moc fajn potkat zase po roce pár spolužáků. Hráli jsme s velkou chutí až do ranních hodin. Pořadatel byl také spokojen, takže nás uvidíte a uslyšíte zase za rok na stejném místě.

28.6. Velký Bor - pouťová taneční zábava. Stejný den proběhlo setkání rodáků ve Velkém Boru a odpolední dechovku vystřídala v podvečer Fortuna. Účast byla celkem slušná a návštěvníci se bavili. Začali jsme hrát za ukrutného dusna, kdy z nás teklo už při prvních tónech. Naštěstí přišel očekávaný déšť a vzduch se trochu ochladil. I tak se jednalo o velice teplou letní noc. Pořadatel nás opravdu královsky pohostil. Dostali jsme i několik pouťových koláčů. K večeři byl hovězí guláš a moc nám šmakoval. Ke konci se objevila lokální rvačka, ale místní chasníci si dokázali s rváčem k úlevě všech přítomných rychle poradit. Skládali jsme opět za deště, ale jednalo se o příjemné osvěžení. Děkujeme Máše i starostovi za podporu.

16.6. Hradešice - moc krásná zábava u hřiště. Krásný letní večer, nebe bez mráčku. Po půlnoci vyšel měsíc a ozářil pivem a fernetem rozjařené tančníky a tanečnice. Pódium na přívěsu kamionu bylo famózní a zvuk přímo zářil čistotou. Venku se nic neschová a každý muzikant je velmi dobře slyšet. Basák to nezvládl a po smršti panáků byl jednu sérii zcela mimo. Ostatní na něho jen nevěřícně zírali. Naštěstí se rychle vzpamatoval a kapela dohrávala opět důstojně. Publikum bylo super a k večeři pečené maso, které šlo celý večer jako na dračku. Po dlouhé době se přijela podívat Jana B. a moc ji to slušelo. Jen více takových večerů pod širým nebem.

17.5. Velenovy - celkem příjemná pouťová zábava. Celý konec týdne byl ve znamení velkých dešťů, a tak to lidi táhlo do hospody. Čekali jsme trochu více lidí, ale jinak to bylo super. Večeře knedlo-zelo-vepřo prostě neměla chybu. Osobně jsem poděkoval paní kuchařce za velice zdařilou chuť, především zelíčka. Nikdo z kapely se tentokráte neopil, a tak bylo skládání aparátu bezproblémové. Odešla nám bedna na odposlech varhan a tak musim najít někoho, kdo to opraví.

26.4. Plasy - svatba u koupaliště. Začátek byl opravdu úžasný, několik parašutistů přistávalo těsně vedle sloupu s el. vedením a jednomu se to stalo málem osudným. Odpolední super počasí vystřídala docela hustá sprcha, která proměnila cestu v potok bahna. Po první sérii jsme museli přestěhovat aparát do hospody, ale jinak měl večer standardní průběh. Mezi 20.-22. hodinou proběhlo seznámení se s obsluhujícím personálem a svatebčany. Ve 23:00 nebylo poznat, kdo je svatebčan a kdo muzikant. Na konci jsme dostali výslužku a maminka ženicha nás šla vyprovodit. Jeden podnapilý muzikat upustil při balení mix (doufám, že bude příště fungovat, dostal velkou šlupku). Svačina-výborný tatarák na topince, večeře studený guláš, úžasná slivovoce...

15.4. Sál v Grand Hotelu Bohemia byl opravdu úžasný. Neměli jsme tušení, že něco podobného v centru Prahy existuje. Akce se vydařila a rád bych touto cestou poděkoval kamarádu J.Prouzovi za opravdu skvělou volbu vystupujících interpretů. Předtančení obstarala skupina IMPULS a měla v sále opravdu hodně příznivců. Večeři jsme nestihli, hráli jsme jako o život, ale stálo to za to. Jen to parkování v centru je peklo !!!

27.1. V Oselcích to bylo super. Lidi byli úžasní a dostali jsme skvělou večeři- řízek s bramborem ...

7.1. Zdárně jsme vstoupili do roku 2014. Konec roku byl úžasný. Odehráli jsme 3 vystoupení v samotném závěru roku. Největší návštěvnost byla na plese v Horažďovicích (odhadem 300 lidí). Výborná atmosféra byla v Myslívě, vyhráli jsme maso z divočáka a tři bažanty. Noha bubeníka je po operaci opět funkční a tak se těšíme na další vystoupení.

11.11. pokračuje rekonvalescence bubeníka po operaci křečových žil, vybíráme nové písničky. Horkým favoritem bude Tears in Heaven - Eric Clapton

23.9. operace křečových žil bubeníka (pravá noha)

20.8. vystoupení na pouťové zábavě na zámku v Horažďovicích

7.8. vystoupení na svatbě v hotelu Primavera v Plzni

20.7-22.7 důstojné oslavy padesátin kapelníka u něj v Praze-Kolodějích

Natáčime další CD

Datum: 11.7.2022, verze 1.0

Kapela začala natáčet další CD v pořadí třetí. Bude se jednat o kompilaci nejúspěšnějších písniček za poslední období. Natáčení jsme zahájili začátkem září ve studiu v Praze-Kolodějích a máme v plánu nahrát celkem 35 skladeb. Poté proběhne selekce a na desku se dostane 16 písniček. Jako host vystoupí František Táborský (Chinaski). Desku produkuje jako už tradičně producent Milan Pešík - Mars Promotion.